Facebook Twitter Delicious Stumble Upon

Video Sembang Rakyat Persenda Hukum Hudud


Begitu senang mereke mempersendakan hukum hudud dari Allah s.w.t. Fitnah yang besar bagi agam Islam adalah datangnya dari umat Islam itu sendiri, yang tidak mengenal agamanya sendiri.
Ulama diperlekehkan, dipersendakan, dan sentiasa ditolak apa saja pendapat mereka. Adakah ulama-ulama langsung tidak ada dihati pemimpin-pemimpin Malaysia kini? Sehingga seorang ulama yang mempunyai partinya sendiri teruk dicaci, dikutuk oleh orang-orang yang tidak sealiran dengannya. Sedangkan mereka juga orang Islam. Adakah kamu tidak berasa malu pabila umat islam berpecah belah, dan puak lain memandang rendah pada kita, suka dengan perbalahan sesama kita? silap haribulan Islam tidak lagi berkuasa di Malaysia.

Video sembang rakyat, benar-benar menolak hukum Allah, mempersendakan hukum hudud yang mereka katakan tidak releven di masa kini, dan hanya menambah terukkan lagi keadaan. benarkah apa yang mereka kata? kalau tidak memahami sistem hudud itu dengan jelas, jangan terus mengatakan yang hudud itu tidak sesuai, dan berfikiran negatif. Fahami dulu baru kita tahu hukum hudud itu bagaimana. Yang orang tahu, didapati bersalah kerana mencuri, terus dipotong tangan. padahal sebelum menjatuhkan hukuman itu, masih banyak lagi prosedur yang boleh dijalankan untuk mengurangkan hukuman itu.


Apa nak jadi sekarang? Kepentingan agama ditolak kerana ingin memuaskan kepentingan diri sendiri..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...