Facebook Twitter Delicious Stumble Upon

Aku kembali menulis...

Assalamualaikum dan salam sejahtera.... ^__^V
Dah lama x menulis di blog ne.. huhuhuh. dah behabok! Skrg dah tiba masanya untuk diaktifkan kembali blog ini.. ^_^ InsyaAllah... Sekarang ni saya tengah bercuti.. baru je habis final exam minggu lalu.. tapi cuti x la panjang. 2 minggu ja.. hihihih. tiba2 terasa la untuk sambung balik blog nie. lagipun x da buat apa2 di rumah boring jua. Sebenarnya banyak lagi blog yang saya buat, tapi itu hanyalah untuk tujuan lain. Tujuan apa? adalah tu...hahaha :P Blog ni pun ada artikel yang sy dah delete..sebab ada masalah, so skarang nak update ja ni blog.
Teringat exam baru ni.. fuh... :( sedehnya sy dgn mats sy.. huhuh InsyaAllah PASS!!!! tpi apa jua keputusan Ku terima dengan hati yang redha...  hihih. Lama x update blog ni pun sebab banyak keje kan... asingment,,quizz,,, revision.. studies mlm2... dan alasan yang paling kuat, agak MALAS sebelum ni hahahaha.
O.k lah. sy akan sambung balik blog ni dengan crita2 dan info2 yang menarik. InsyaAllah...skrg ni un dah pkul 3.12am, cam besa lah... masa2 cuti ni lah jadi kelawar..ahaha
Assalam....^_^V

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...